Tröttheten förtär mig

Varje gång jag blir såhär trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna så önskar jag att någon kunde ge mig en svingande örfil så att jag vaknade till. Det blev med andra ord alldeles försent igår kväll. Jag vet inte vilken tid jag och Oskar kom oss i säng.
Körlektion stod på min "to do" lista idag och jag hade helt glömt bort att pappa skulle vara med, sen som jag nästintill alltid är kom jag dit fem minuter försent. Trots att jag var för trött för mitt eget bästa kunde jag hålla fokus och lyckades köra riktigt bra! Idag ska jag träffa min kusin som jag inte träffat på 3 år och tyvärr kommer hon hit när det egentligen är fullt upp som det redan är. Men jag vill träffa henne, så Oskar får underhålla sin mamma så länge så möter vi upp dem senare.
Det här vart ett väldigt hastigt inlägg men innan jag tackar för mig vill jag rekommendera på sidor:
www.matdagboken.se
www.funbeat.se
Den första är precis som det låter, en matdagbok där du kan föra in precis vad du äter och få diagram på ditt intag av kcal. Den andra är sida där du kan föra in din träning, jag är inte så insatt ännu eftersom att jag inte varit så aktiv med träningen. Men jag tror att den innehåller lite information om kost osv. Båda är gratis :-D
Vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0