Suck....

Just nu sitter jag här och strö surfar på nätet när jag istället borde göra något vettigt av min lediga tid. Även om jag kan uppskatta tystnaden så kan jag väldigt snabbt bli less på att inte få prata med någon. Efter som solen har pendlat mellan att vara framme och gömd bakom molnen så har jag inte suttit så länge ute på balkongen idag, men just skiner solen men det finns ingen som vill gå ut och promenera med mig och helt ärligt var jag inte ett dugg sugen på att gå själv.
Ni kanske minns att jag hade registrerat mig på matdagboken.se? De senaste dagarna har jag inte skrivit in alls vad jag har ätit men det betyder dock inte att jag har varit onyttig, tvärtom faktiskt. Jag vet vad jag har gjort för fel, fel som har lett till att jag har lagt på mig extra kilon så nu försöker jag helt enkelt bara ändra på det.
Igår var jag på gymmet tillsammans med Sandra och Emma, dock kändes det lite jobbigt att träna eftersom att jag hade så ont i huvudet. Jag hade ju varit ute i solen hela dagen och druckit för lite, men passet genomfördes och jag kände mig hyfsat nöjd faktiskt.
Jag cyklade iväg till ica idag för att köpa snus, då passade jag också på att köpa två nya deodoranter från Garnier som är dem bästa och mest effektiva deo:s jag har prövat under mitt långa liv. Gott luktar dem också :-) Dessutom köpte jag hårtoning till håret, det var nämligen överraskande billigt och mitt hår ser så trött och tråkigt ut. Det behöver en uppfräschning, jag brukar oftast färga mitt hår men nu till sommaren vet jag inte om jag vill bli ljusare så därför tänkte jag att en toning blir bra så länge.
Ja detta var en liten uppdatering ifrån mig, dags att slänga på färgen i håret så att jag har något att göra en stund. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0