Brännbollsträning

Idag var det återigen brännbolls träning och det var kul men inte alls lika rolig som igår! Fast idag tränade vi på danserna och det var höjdpunkten av träningen ikväll. Jag är laddad inför nästa helg, särskilt inför alla festligheterna :-) För en gångs skull ska jag festa på yran. Det är 11 år sen sist, så jag förtjänar det. Det som känns lite nervöst är att jag inte får till så jätte långa slag, och att jag är rädd för att jag ska göra fel. Jag vill inte sabba för laget, men samtidigt måste dem ha förståelse för att jag inte har spelat brännboll på 12 år.
Efteråt åkte jag, Jojjan och Magnus iväg och käkade. Var måttligt hungrig eftersom att jag inte hade ätit sen halv fem och klockan var halv elva. Jag trivs väldigt bra med Johanna, hon är super härlig tjej! Dessutom hann jag träffa Erika på förmiddagen, hon kom hit och vi satt och solade på min balkong! Jag har blivit riktigt brun, sen la vi oss på gräset en kvart och då hann jag med att få lite färg på baksida kroppen också :-)
På eftermiddagen skulle jag passa barnen medan Basse skulle träna, vi var ute och byggde sandslott som Olivia direkt gjorde sönder :-P Sen käkade jag och barnen middag och efter det kom Carro som fick agera lekledare. Så jag är lyckligt lottad som har fått träffa så många av mina fina vänner på en och samma dag.
Angående min viktminskning så har jag inte vägt mig på slutet, men däremot har jag dragit ner rejält på onyttigheter, socker och mat. Men visst unnar jag mig något men jag försöker att köra så strikt som möjligt. Har inte varit så mycket på gymmet tyvärr eftersom att vi har brännbolls träningar hela veckan dock inte till helgen. Men jag har barnen då, därför blir det nog endast promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0