Trötter

Den senaste veckan har jag varit så trött redan vid sjutiden på kvällen. Ni som känner mig vet ju vilken nattuggla jag är i vanliga fall. Men nu är jag bara trött mest hela tiden. Jag är inte direkt något vidare sällskap för Mr. Y. Både Molly och Olivia är sjuka just nu. Fast Molly har svinkoppor och äter penicillin, Olivia är förkyld, hostar och idag hade hon 40,1 grader i feber. Stackarn! Igår hostade hon så mycket att hon spydde hur mycket som helst. Lilltjejen, inte lätt att vara sjuk. Idag gjorde jag helstekt kyckling i ugn och dessutom bakade jag italienskt lantbröd, mumsigt värre :-P. Nä hörrni, det blir inte roligare än såhär! Jag är trött, dags att inta soffan och vänta på att Mr.Y ska göra klart den hemmagjorda och chokladmaränger ;-) Han gillar choklad som ni kanske förstår?! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0