Lite ensamt

Här hemma är det lite väl tyst och tråkigt just nu, barnen är ju hos Basse den här veckan och Mr.Y har åkt iväg för att jobba så han kommer inte hem förrän på onsdag. Har tränat lite på gamla högskoleprov och väntar på att Johanna ska ringa, vi tänkte ta oss en promenad till godishuset för inköp av snus och lite götta. Så jag har iallafall sällskap ikväll :-) Ska sätta mig och plugga lite matte senare ikväll och läsa på lite inför provet i svenskan som vi har nästa vecka. Kommer kännas så tomt att gå och lägga sig, för dem nätter inte Mr.Y har sovit här så har barnen varit här. Nu har jag hela sängen för mig själv..
Hur som helst så övningskörde jag idag och det gick hur bra som helst! Körkortet närmar sig sakta men säkert. Nu är det dags för någon form av matintag. Tråkigt att äta ensam. Sen ut i kylan.
Ha d gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0