Förkyld

Dem senaste två dagarna har jag vaknat före väckarklockan, mycket märkligt eftersom att jag gillar att sova.. Iallafall på morgonen! Imorse när jag vaknade var halsen öm och rösten nästan borta. Hostande och kraxande steg jag upp och såg till min förfäran att det var -23 grader. Solen sken, man måste ju se det från den ljusa sidan ;-) Hade bara en lektion idag, vilket var skönt för då kunde jag och några klasskompisar sitta kvar efter lektion och jobba med veckans uppgift. Träffade Johanna för en tur på stan, men det blev mest fönstershopping :-P.
Saknar min baby nu, men imorgon är han hemma igen. I morgon har jag körlektion igen, kommer att bli roligt. Sen måste jag försöka få lite plugg gjort. Just nu sitter jag mest och tycker synd om mig själv eftersom jag har en rethosta och nästäppa som håller på att driva mig till vansinne. Hoppas Ni mår bättre!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Bloggaaaaa! :)

2010-03-23 @ 16:15:01
URL: http://carpia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0