....

Känner mig handlingsförlamad, jag vet att jag har massor med saker att ta itu med men jag klarar på något sätt inte av det. Det är som att något håller fast mig och jag kommer inte loss. Har avnjutit en härlig brunch med Oskar på förmiddagen. Det är så mysigt när man kan sitta länge och njuta.
Jag hoppas på att jag kommer att ha någon energi lite senare idag, snart ska jag iväg och lämna lite go fika till pappsen, sen ska jag promenera till Lerstenens kontor och skriva på kontrakt. Jag flyttar ju den 1 juli till en trea. Det kommer verkligen att märkas att det är mindre men det är för dyrt att bo kvar här.
Har ingen vidare inspiration till något roligt inlägg just nu. Men vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0